Vecka 2

Hej på er!
 
Nu får det väl ändå bli skärpning och dags att gå tillbaka till rutiner och vardag.
 
Hur är det med er?
Med mig är det fint fast att januarivädret är grått som tusan.
 
Nu är det ju redan onsdag, men tyckte ändå att vi skulle ha ett veckoprat. Jag har inte så mycket planer i och för sig, inte mer än att försöka dra mig tillbaka till vardagspeppen igen. Imorgon har vi kick off med jobbet och det ska bli kul. På lördag ska jag träna med Sarah och så ska jag och Dan gå på bio, ingen aning än vad vi ska se.
 
Annars ska jag testa lite nya recept! Jag har köpt Sofia Woods kokbok och vill bland annat laga den här quinoarisotton.
 
Här på bloggen ska jag äntligen riva av de sista Tokyo-bilderna. Sen behöver jag ett nytt projekt att prata om. Får tänka ut något kul!
 
Gos med Nima och favorithörnet i lägenheten. Nu är julen utstädad och lägenheten är återställd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0