Vecka 3

Hej på er!
 
Jag är så trött idag. Har sovit dåligt de senaste nätterna. Men efter jobbet idag gick jag på spinning, så hoppas att jag ska känna mig extra trött ikväll. Nu har jag precis lagt en ansiktsmask och ska snart lägga mig och läsa lite.
 
Men hoppas ni har haft en mysig helg! Min har varit ganska lugn och det har varit skönt. Tycker vi inte att januari är årets längsta månad? Kanske till och med längre än november.
 
I veckan ska jag ta det ganska lugnt. Jag ska träna med Sarah på torsdag och på söndag ska jag och Dan träffa Sara W, Linnéa och Rebbe och deras familjer i Kågeröd. Kanske ska jag och Dan på bio på lördag. Vi får se! Annars har vi faktiskt inte så mycket inplanerat den här veckan. Inte mer än att testa lite olika recept och laga mat med Dans nya slow cooker.
 
Om ni förresten har lite tips på bra serier får ni gärna hojta i kommentarerna. Det känns som att jag har rensat Netflix och HBO på det mesta? Och det stämmer såklart inte.
 
Kram på er!
 
Nima hälsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0