Vecka 4

God morgon!
 
Är allt bra med er idag?
Måndag och ny vecka.
 
Istället för att jag ska prata på tänkte jag att det kunde passa med en måndagslista.
 
Vad ska du göra idag?
Idag ska jag jobba, gå en lunchpromenad med min kollega och i eftermiddag ska jag träna spinning. Ikväll ska jag äta soppa och titta på Sex Education som har kommit med en ny säsong på Netflix.
 
Vad ska bli bäst med vecka 4?
Att lönen kommer på fredag! Haha, knapert nu i januari.
Annars har jag en del kompishäng inbokade och det ska bli kul. Och dessutom ska jag och Dan på en dagsutflykt till Tyskland tillsammans med Sarah och Niclas på lördag. Det ska bli roligt!
 
Och vad ska bli sämst?
Hmm, det här tråkiga vädret är ju inte kul. Måste också tvätta mina fönster till helgen och det är så jäkla pangtråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
 
Vad ska du titta på för serier?
Sex Education säsong 2! Vill också börja titta på Gold Digger på CMore. På måndagar kommer även avsnitt av Nancy Drew ut på CMore, så det ska jag också titta på.
 
Vad ska du läsa?
Läser för tillfället Sandra Beijers senaste roman Mellan Oss. Den är fin hittills!
 
Vad ska du äta?
Idag ska jag äta potatis- och purjolökssoppa, imorgon grönsakspytt med stekt ägg och på onsdag vet jag inte. Jag och Dan har lagat så mycket mat de senaste veckorna så det blir nog ganska enkla saker de närmsta dagarna.
 
Vad vill du tipsa om?
Filmen Parasit! Jag och Dan såg den på bio i lördag och jisses vad bra den var. Se den bara!
 
 
Hoppas ni har en fin måndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0