Fredag i Sölvesborg och semesterfirande

I fredags gick jag på semester! Jag mötte Dan vid Malmö centralstation och så tog vi tåget till Bromölla, där min morbrors fru Pia hämtade oss. Vi skulle spendera en hel helg i Sölvesborg, som vi brukar göra i juli. I år sov vi dock i Olas och Pias stuga i Sandvik.
 
På kvällen gick vi ner till den mysiga strandkrogen för att äta middag.
 
Dan och min morbror Ola.
 
Lagom till att vi skulle äta sprack himlen upp. Dan beställde pizza.
 
Jag åt skagenröra och drack ett stooort glas rosé.
 
<3
 
Efter middagen promenerade vi hem igen. Förbi stranden.
 
Tog en genväg över ett fält.
 
Och väl hemma spelade vi tärningsspel och sedan var det dags att sova. Ett perfekt semesterfirande i Sölvesborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0