Lördag och söndag i Sölvesborg

Förra lördagen vaknade jag och Dan upp i Sölvesborg, hemma i min morbrors familjs stuga. Vi gjorde oss i ordning och sedan åkte vi på lite loppisar. Jag köpte en tallrik och på Ekerödsrasten köpte jag en ny väska. Jag visar allt sånt i ett eget inlägg :)
 
När vi var hemma igen kom min kusin Tesse och hennes familj över.
 
Tesse och gulle-Moa.
 
Och Hary såklart!
 
Vi gick ut i regnet en stund. Men, var är Moa?
 
Där är Moa! Extra roligt att hålla paraplyet själv, även om det är lite stort.
 
Gullungen <3
 
Sen åt vi grillat oxkött med hemgjord potatissallad, sallad och bearnaise. Mmmmm.
 
Vi avslutade kvällen med att spela spel och både Moa och Hary somnade i soffan.
 
Söndagen började vi med en långpromenad längs med havet. Det var kallt men jag och Pia bestämde oss för att bada ändå. Det ska ju vara sommar trots allt.
 
På eftermiddagen tog vi tåget hem till Malmö igen. Tack Ola, Pia och mysiga Sölvesborg för den här gången!

Kommentarer
Postat av: M

Ser supermysigt ut! ❤️❤️

2020-07-12 @ 17:52:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0