Måndag i Helsingborg med loppis och amalfi spritz

I måndags gjorde jag mig i ordning för att ta tåget till Helsingborg! Jag skulle träffa Regina, Hannah och Felicia.
 
Vi började med att titta i second hand-butiker såsom Framtid och Erikshjälpen. Här ser ni Hannah och Felicia!
 
Jag hittade ett glasfat att ha ostar och dylikt på.
 
Sedan åt vi på Via 95. Maten var sådär, men sällskapet var mycket trevligt!
 
Jag beställde pasta med gambas.
 
Efter lunchen begav vi oss hem till Hannah och just då sprack solen upp. Woho! Perfekt för balkonghäng.
 
Hannah bjöd oss på amalfi spritz.
 
Felicias hund Bella var också med <3
 
Regina, jag och Felicia. Hej från oss!
 
Sen gick vi igenom våra loppisfynd.
 
Och åt ostar, mmmm.
 
Och så hängde vi på balkongen tills det blev mörkt och jag tog sista tåget hem. Vilken fin kväll med fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0