Mina senaste mobilbilder

Nu var det längesedan vi tittade på mina sparade mobilbilder. Så det börjar vi den här onsdagen med!
 
Sparade ner en av mina bättre löprundor, 5 km på 29 minuter.
 
Vi hade sommarfest på jobbet och firade bland annat att några kollegor har fyllt 40, men också att min kollega Lisbeth har jobbat hos oss i 20 år! Lisbeth tycker det är så intressant med monarki och kungahuset, så självklart fick hon ett helt eget rum med detta tema. I rummet bjöds det på drinken Kir Royal och allt!
 
Dagen till ära var det 28 grader varmt och strålande sol.
 
Jag och min kollega Stina.
 
Dagen efter var det fortsatt vaaaaarmt och min kollega Erika visade mig hur man gjorde iskaffe. Lägg ägg, genial idé.
 
Jag har köpt en ny puff! De sålde ut dessa för 200 pix på Mio och jag tänkte att det blir en perfekt extra sittplats i vardagsrummet. Just nu så är det mest Nima som använder den dock, haha.
 
En kväll kom jag hem till detta <3 Dan hade dukat fram favoritmiddag. Ost, räkröra, melon, kronärtskocka osv. Plockmat, mmmm.
 
Plötsligt försvann sommaren och det blev sånt här väder?
 
Jag fick ta in alla mina blommor från balkongen så att de inte skulle blåsa och regna sönder.
 
Men onsdagkväll förra veckan sprack det upp och blev fint väder igen.
 
Jag och min familj hade bokat bord på Dockans Hamnkrog.
 
Det var så gott och mysigt! Rekommenderar det starkt om man gillar fisk. Jag och Dan åt röding. Tänker bara på vårt bröllop nu när jag äter röding, eftersom vi hade det till varmrätt då.
 
Sös och lillebror Carl beställde in vars ett ostron. Och så satt vi ute hela kvällen tills det blev dags att gå hem.
 
Torsdagen bjöd på en brakfrukost på jobbet.
 
Och jag och Susanna åt lunch på Holy Greens för att fira att det snart är semester.
 
Det blev halvfint väder och jag satte ut alla blommor på balkongen igen. Men sen blev det dåligt väder igen och jag fick ta in dem, haha. Inte lätt detta, snälla sommaren kom tillbakaaaa.
 
Den här hortensian fick jag och Dan i bröllopspresent av Robin och Linnéa. I vintras trodde jag att den helt hade dött, men nu har den vuxit som tusan och är på väg att blomma igen. Yey!
 
Nu har jag gått på semester och hoppas att det snart ska bli tio grader varmare här i Malmö. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0