Sommarkläder

Nu blir det kläder!
 
Jag älskar sommarkläder, men hörni vädret har ju inte varit toppen i år. Man pendlar mellan jeans och klänning, stickad tröja och t-shirt. Men här kommer några tillfällen där sommarvädret har varit fint.
 
En kväll i Göteborg klädde jag mig såhär. Klänning från H&M och väska från Åhléns.
 
Jeansjackan är ny och kommer från Pull & Bear, ni hittar den här. En perfekt sommarjacka för mig som alltid vill ha med mig något att dra på sig ifall det blir kallt.
 
En kväll var vi ute och åt på Dockans Hamnkrog här i Västra hamnen. Då hade jag på mig den här klänningen som jag fyndade på MQs sommarrea.
 
Jag hittar inte den online, men den är av märket Stockhlm och finns kanske i butik!
 
Den här klänningen har jag spanat på ett tag och när den kom på rean slog jag till!
 
Den kommer från H&M och ni hittar den här. Blir så glad av den. Älskar både mönstret och puffärmarna.
 
När jag och Dan firade vår 1-åriga bröllopsdag gjorde jag mig extra fin.
 
I bröllopspresent av Dan fick jag dessa örhängen från Caroline Svedbom. Wow så fina! Ska ha dem när det är speciella tillfällen <3
 
Dagen till ära hade jag också en klänning från COS på mig. Vi åt på Kasai in the Sky, men mer om det i ett eget inlägg.
 
Klart slut på både min rea-spaning och det här klädesinlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0