Vecka 28

 
Semester!
Idag går jag på semester och vad härligt det ska bli. Det ska det verkligen, men det här året går jag in i semesterperioden som en urvriden trasa. Jag brukar vara bra på att skilja på arbetslivet och privat, men den här gången letade sig ångesten in under huden. Grep tag om min arm, strålar längs med ryggraden och har inte riktigt släppt taget än.
 
Det blir en annorlunda sommar, som för alla andra. Vi har ett par mysiga saker inplanerade, men Dan har bara en vecka semester så i tre veckor kommer jag att hitta på saker själv. Det får bli som det blir i år helt enkelt!
 
Den första semesterveckan ser i alla fall ut såhär:
  • Idag ska jag träffa Carro! Hon gick på semester samtidigt som mig. Vi får se vad vi hittar på, köper glass i Bjärred kanske?

  • Imorgon ska jag övningsköra med körskola och på lördag ska jag gå handledarkursen så jag kan övningsköra privat.

  • På onsdag ska jag träffa Sarah och gå på stan.

  • På fredag ska jag och middagsklubben hem till Johanna och Steve som har köpt hus! Ska bli så kul att se hur de bor :)

  • På lördagkväll ska jag och Dan hem till Sara och Ivan och fira att de båda fyller 30 år, hurraaa!
 
Vilken vecka hörni. Semestern börjar starkt ändå. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0