Vecka 29

 
Hej kompisar!
 
Hoppas allt är bra med er. Jag njuter av semestern till fullo och äntligen börjar det bli lite sommarväder här i Malmö. Jag har en ganska fullbokad vecka, vi kikar.
 
  • Ikväll ska jag hem till mina föräldrar för familjemiddag. Min lillebror åker hem till Stockholm på fredag, så måste passa på att umgås extra mycket nu.

  • Imorgonbitti och torsdag förmiddag har jag körlektioner!

  • På torsdag ska jag äntligen hälsa på min mormor i Kristianstad. Vi ska äta lunch på stan och bara umgås. Det ska bli så mysigt.

  • På fredag ska jag först göra Riskettan och därefter slänger jag mig på en buss till Bjärred för att träffa Carro. Det ska bli 22 grader varmt och strålande sol, så vi tänkte äta glass och mysa i deras trädgård.

  • På lördag har Dans semester äntligen börjat och vi åker till Sölvesborg på nytt! Den här gången för att fira min morbror som fyllt 50 och min moster som fyller 60.

En fullbokad semestervecka. Det blir mycket fokus på körkortet, men också att umgås med nära och kära. Har er semester börjat än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0