Vecka 31

 
Man vet att man har kommit in i semesterlunket ordentligt när man glömmer bort vilken veckodag det är. Men idag är det måndag och även min sista semestervecka!
 
Är jag redo att gå tillbaka till vardagen? Tja, vi får väl se. Jag känner ändå att jag har maxat den här ledigheten och dessutom har jag en HEL vecka kvar. Fantastiskt.
 
Den här veckan har jag följande inplanerat:
  • Idag firar som sagt jag och Dan 1 år som gifta! Dan jobbar igen så vi ska fira ikväll med naturvin på vinbaren Julie och sedan har vi bokat bord på Kasai in the Sky.

  • Imorgon tar jag tåget till Bromölla för att hälsa på min kusin Therese och hennes familj. Om det är fint väder ska vi ut med båten. Hoppas!

  • På fredag är jag och Dan hembjudna på middag hos Regina och Frédéric. Så mysigt det ska bli!

  • På lördag ser det ut att bli ordentligt sommarväder och då ska vi fira Desirée som fyller år, hurra! Det blir häng i Pildammsparken och middag på restaurang.

  • Annat jag ska göra denna vecka: Springa, sola, läsa, kvällsbada, övningsköra, strosa på stan. Ja, lite sånt.

Här på bloggen kommer ni att få läsa mer om vår Göteborgsresa. Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0