Bakade ägg, digital after work och en ny kjol

Förra veckan hade jag mycket att göra, men jag hann i alla fall testa ett nytt recept som Sofia Wood lade ut på sin instagram. 
 
Nämligen bakade ägg med zucchini, färskost och sockerärtor. Här hittar ni receptet.
 
Åt det tillsammans med stekt sparris och tzatziki. Snabbt, enkelt och gott!
 
Jag har börjat övningsköra nu, så förra veckan gick jag till min körskola och bokade fler körlektioner. Köpte också ett teoripaket. Nu jäklar hörni! Hoppas det blir bra den här gången, har inget vidare självförtroende på vägarna.
 
I onsdags hade jag, Sös, Emelie och Sarah H en digital AW över messenger. Vi laddade upp med dricka och snacks och pratade om vad vi gjort på sistone. Så mysigt!! 
 
I torsdags var det sommar ute! Jag köpte en ny kjol på MQ:s rea (numera Marqet) som fick förgylla dagen lite extra.
 
Matchade med vita sneakers och en röd t-shirt från Filippa K.
 
I fredags var vi hemma hos Sarah och Niclas, åt pasta och spelade Unstable Unicorns.
 
I helgen tog jag och Dan det bara lugnt, vilket var välbehövt. Vi åkte till IKEA på lördagen och jag var helt blå dagen till ära. På söndagen fixade vi vår balkong, men mer om det i nästa inlägg.
 
Och det var lite från förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0