Rekordtid, sommarkläder och Cark

Nu ska vi titta på lite mobilbilder från min vecka!
 
Eller, detta är faktiskt från förra veckan. Men alltså! Jag sprang på rekordtid. 3 km på 15 minuter, vilket betyder cirka 5 minuter/km. Det är cirka 1-1,5 minut snabbare än vad jag brukar springa. Just nu fokuserar jag på att springa ofta och inte långt. Jag vill hitta tillbaka till löpglädjen och inte känna att jag har en massa måsten kopplat till det. Helt enkelt springa för att det är kul!
 
I onsdags fyllde mina småbröder år och jag och Dan bjöd ut min lillebror Christoffer på födelsedagslunch. Min andra lillebror Carl bor i Stockholm, så det är tyvärr inte lika lätt att bjuda på lunch då. I alla fall var det sommarvärme och jag hade på mig en ny tunika från H&M.
 
På lunchen gick vi till Saluhallen. Det är så mysigt där! Borde gå dit oftare.
 
Christoffer och Dan köpte pizza från Hedvigsdals pizzeria och jag köpte en macka från Poms mackor. En härlig lunch i solen.
 
Sedan promenerade jag tillbaka till kontoret. Kallar detta min "sommar på Rivieran"-stil. Vet inte om det stämmer, men gillar det.
 
Igår var det lite kallare, så då blev det jeans och skjorta. Min kollega sa "Hej Fröken Blå! Eller oj, jag menar FRU Blå". Just ja, jag är gift. Undra när man vänjer sig?
 
Avslutar inlägget med en bild som min syster skickade till mig när jag råkade skriva "Cark" i vår familjechat istället för min lillebrors namn "Carl". Haha, skrattade rakt ut när jag fick den.
 
Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0