Stughelgen

I fredags var jag pepp på helg och gjorde mig fredagsfin i ny t-shirt och diadem.
 
På jobbet var det vår praktikant Felicias sista dag och hon hade en bakat red velvet cake. Vilken fredagsfika! Direkt efter jobbet möte jag och Dan upp Sarah, Niclas, Lars och Lina och åkte till Sarahs och Niclas stuga!
 
Här vaknade jag upp på lördagen. Vi hade absolut inga planer, utan hade bara tänkt att hänga i trädgården, sola och äta. Jag och Niclas började lördagen med att springa en runda, svettigt!
 
Efter löprundan väntade den här maffiga frukosten. Lägg av. Bananpannkakor och allt!
 
Efter frukosten hängde vi ute. Titta, förgätmigej!!
 
Magnolian blommade <3
 
Ska vi inta solstolarna? frågade Sarah mig och Lina. Jajamen svarade vi!
 
Hejhej sommaren!
 
Till lunch åt vi ost, kex och vindruvor.
 
Och sen behövde vi ju röra på oss lite, så då förflyttade vi oss till framsidan av trädgården och spelade kubb. Lagom jobbig aktivitet denna varma sommardag.
 
När klockan började närma sig 18 gjorde vi oss i ordning.
 
Och förberedde maten! Ingen stughelg utan grillning.
 
Lina hade tagit med sig den sjukaste flaska vin jag skådat, gigantisk var den. Gott var det också såklart!
 
Efter maten spelade vi Unstable Unicorns som var klurigt, hetsigt och sjukt kul. Framförallt fanns det otroligt gulliga enhörningar på korten. Rekommenderas!
 
På söndagen tackade vi stugan för en mysig helg och åkte hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0