Tre sommartröjor

Det är ny månad och sommar i luften. Äntligen! Som vi har längtat. Både förra veckan och de första dagarna den här veckan har det varit så himla fint väder. Jag har firat med att ha på mig T-shirts på jobbet och tänkte självklart att jag ska visa.
 
Har ni missat att Filippa K har rea? Det har inte jag. De har 40 % på T-shirts vilket resulterade i att jag köpte tre stycken. Basprodukter med bra kvalitet är verkligen något jag behöver.
 
Den första jag köpte är ljusblå och supermjuk. Matchade med svarta kostymbyxor och urtrötta ögon denna vardag.
 
I fredags var jag lite piggare! Var inspirerade av 70-talet och hade på mig mina ljusa KappAhl-jeans, en röd T-shirt från Filippa K och ett diadem från Lindex.
 
Man ser riktigt fredagspeppen i mina ögon här.
 
Klipp till måndag! Igår var det 22 grader varmt i Malmö och jag hade på mig en blus från KappAhl jag köpte i våras. Tycker den är så fin i en härlig mintgrön färg.
 
Och det var några av mina sommartröjor! Bjuder på att jag konstant poserade med ena handen i fickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0