Vecka 25

God morgon! Hur är det med dig idag?
Det är bra! Det är midsommarveckan och vädret är strålande fint.
 
Hade du en bra helg?
Mycket fin. Jag och Dan var på IKEA och så fixade vi lite på balkongen. Ett inlägg om det kommer senare.
 
Händer något särskilt den här veckan?
Ja! Det är midsommarafton på fredag och jag har tagit ledigt på torsdag.
 
Vad har du för midsommarplaner?
Vi ska hem till Carro och Johan och hänga med vårt årliga midsommargäng. Mysigt ska det bli.
 
Har du något annat inplanerat?
Jag ska klippa min lugg på tisdag och på torsdag ska jag till optikern. Kanske dags att köpa slipade solglasögon?
 
Ska du blogga mer den här veckan än förra?
Ja! Lovar!
 
Något du vill tipsa om?
TV-serien Never have I ever som jag sträcksåg på Netflix i helgen. Lägg av så gullig.
 
Vill du tillägga något?
Hoppas ni får en fin måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0