Vecka 26

Hej och glad måndag!
 
Hoppas ni har haft en fin midsommarhelg. Min var supermysig och hela midsommarafton hade vi fantastiskt väder. Självklart har jag dokumenterat allt, så ni ska få se senare.
 
Den här veckan har jag ganska många roliga saker inplanerade! På onsdag ska vi ha sommarfest på jobbet och fira diverse händelser, bland annat att ett par kollegor har fyllt 40. Kul med fir! Till helgen ska heeeela min familj på Österlencruise. Min syster har bokat in en massa roliga grejer längs med Österlen och det ska bli mysigt att träffa alla och köra omkring.
 
Annars är det fokus jobb, om två veckor går jag på semester och det är mycket som ska fixas innan dess. Vädret ska tydligen bli strålande så ett och annat kvällsbad borde man också hinna med.
 
Har ni gått på semester än?
 

Kommentarer
Postat av: Emos

Oh ser fram emot Österlen-tips! Vi brukar med köra en Österlenrunda, men vill uppdatera våra stop!

Svar: Det får jag verkligen återkomma med! Det ska bli så roligt :)
Sofie Strandberg

2020-06-23 @ 09:02:28
Postat av: M

Fina, fina du!! ❤️❤️

2020-06-23 @ 15:20:59

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0