Vinhäng i Helsingborg och kalaslördag

Nu ska vi titta på vad jag gjorde i helgen!
 
I fredags slutade jag redan klockan 15 och då slängde jag mig på tåget mot Helsingborg. Jag skulle hem till Regina och dricka bubbel, äta ost och umgås. Vid 16-tiden anlände jag och strax därefter kom också Caroline. 
 
Så dukade Regina fram pizzor, ost, chark och diverse annat gott.
 
Vi satte oss i soffan med ett glas bubbel och pratade mycket och länge.
 
Till efterrätt hade Regina gjort hemgjord glass. Mums!
 
Hej från mig och Caroline!
 
Vid 23-tiden tog jag sista tåget hem och så var fredagen slut.
 
På lördagen samlades min familj hemma hos mamma och pappa för att fira att mina bröder fyllt år. Dock firade vi bara lillebror Christoffer eftersom Carl fortfarande är kvar i Stockholm, men Carl var med på videolänk en stund i alla fall <3
 
Mammas ena palettblad har blivit helt crazy stort. Bra jobbat mamma!
 
Så grillade vi kycklingfilé och quorn och till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljsås. Mmm!
 
Vi avslutade kvällen med att spela brädspel som Christoffer fick av syster Sarah i födelsedagspresent.
 
På söndagen tog jag det bara lugnt, fixade lite på balkongen och promenerade en runda. Klart slut från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0