Jag fyller 30: Del 1, släktkalaset

Nu ska vi kolla på ett av mina 30-års firanden! Lördagen 22 februari (alltså förra lördagen) skulle jag fira min födelsedag med min familj och släkt. Jag fick så snällt ha kalaset hemma hos mamma och pappa, och dagen till ära hade jag den här klänningen från Gestuz som jag hade lånat av min kompis Amanda.
 
I mammas och pappas vardagsrum var det fint uppdukat.
 
Och i hallen hade mamma ställt ett runt litet bord där vi dukade upp fördrinken.
 
Plötsligt blev klockan 17 och gästerna anlände. Temat för kvällen var italienskt, så vi bjöd på pastasallader, charkuterier, pizza, bröd och ost.
 
Fint gäng!
 
Moa <3
 
Så höll min pappa ett fint tal, vi drack kaffe och åt mammas hembakade kladdkaka. Sen lekte vi koja med Moa under bordet och vips så var kvällen slut. Tack för en härlig kväll och för alla fina presenter <3

Kommentarer
Postat av: M

Ser riktigt mysigt ut! 💕

2020-03-03 @ 08:54:47

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0