Lördagshäng hos syster

I lördags var jag och Dan hembjudna till min syster på middag. Hon har renoverat lite i sin lägenhet och skulle ha en "efter renoverings-middag", typ som en "inflyttning på nytt-middag".
 
Jag hade på mig en klänning som jag har fått låna av min kompis Sarah och matchade med vinröda jazzbyxor under.
 
Hemma hos Sös möttes vi av den här ramen med bilder från mitt och Dans bröllop. Oh, finaste dagen i mitt liv <3
 
Min pappa, mamma, lillebror Christoffer och min systers kompis Jennie hade redan kommit när jag och Dan anlände. Så mysigt med kvalitetshäng! Sös bjöd på ost, kex och chips som försnacks. Dessutom serverades sangria!
 
Sös hade gjort två olika pastasåser, stekte grönsaker och pilgrimsmusslor. Och så fick vi göra hemgjord pasta! Mycket gott blev det.
 
Sedan spelade vi ett musikquiz som Sös hade förberett och lekte lite med katten Rex.
 
Till efterrätt blev det kladdkaka och kaffe. Sedan blev klockan plötsligt 01.30 och det var dags att bege sig hemåt igen. Tack kära syster för en fin lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: M

Så mysigt att ha lite Karantänhäng! ❤️

2020-03-25 @ 09:43:59

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0