Mina senaste fynd från KappAhl

På onsdagar tittar vi på kläder här på bloggen! Okej, det gör vi kanske inte jämt. Men just den här onsdagen gör vi det.
 
Jag har nämligen köpt ett par nya klädesplagg från KappAhl! Allt började när jag såg det här inlägget hos Elsa Billgren.
 
Först har vi de här jeansen som har hög midja och är lite utsvängda. Jag har behövt ett par nya jeans så länge, men har valt att inte lägga pengar på det. Men innan jag köpte dessa så hade jag två fungerande par, varav ett av dem håller på att gå sönder. Så nu var det dags helt enkelt.
 
De är jättesköna och jag känner mig så fin i dem.
 
Förra veckan matchade jag dem med den här blusen från MQ och ett bar bruna stövlar. Tänk till våren när man kan ha låga skor och T-shirt till!
 
På KappAhl hittade jag även den här gulliga blusen som jag tror kommer bli min vårfavorit.
 
Den är mycket skön och just här har jag den till höga, svarta kostymbyxor. Men tänker också att den är fin till jeans.
 
Sist men inte minst köpte jag också den här svarta blusen med ballongärmar
 
Den här blusen var den stora anledningen till att jag gick till KappAhl. Dessutom var den slut i den första butiken jag besökte, så fick åka vidare till en annan. Men skam den som ger sig!
 
Tycker mycket om den, och den är ett perfekt basplagg i min garderob.
 
Nu var det slut på mina KappAhls-fynd, men nästa gång jag ska köpa ett par nya jeans är det nog dit jag vänder mig igen.

Kommentarer
Postat av: M

Fina skjortor och byxor. 😃 Jag kanske också skulle kolla byxor på KappAhl! Puss! 💕

2020-03-11 @ 14:14:32

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0