Sånt som jag borde men inte gör

  • Anmäla mig på körskola. Har ju fixat körkortstillstånd nu, men måste börja övningsköra.

  • Rensa ut gammalt porslin så jag får plats med allt det nya fina jag fick i födelsedagspresent.

  • Gå och lägga mig tidigare på kvällen.

  • Gå upp tidigare på morgonen :)

  • Beställa upphämtning av min Sellpy-påse som har stått i garderoben i tre veckor.

  • Träna mer, eller säga upp mitt gymkort. Det är inte rimligt att betala 500 kr/månad och bara träna en gång i veckan. Det innebär att varje gympass kostar 125 kr/styck. Sjukt!

  • Laga mer mat hemma så att jag får matlåda och därav inte äter ute på luncherna = bättre för ekonomin.

  • Blogga oftare :)

  • Rensa datorn på alla bilder och sedan uppgradera den. Vi pratar inte om detta mer. Okej tack.

  • Stretcha mina lårmuskler så att det inte drar så mycket i mina knän när jag springer. Gör detta kontinuerligt på sommaren men glömmer bort det under hösten och vintern.

  • Ringa vaktmästaren och påminna honom om att fixa vårt fönster som är sönder.

  • Vattna blommorna.

  • Sluta dricka läsk på vardagar, så jag har lättare att somna tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0