Vardagskläder: Måndag till fredag

Medan världen är upp och ner håller jag hårt i att vardagen ska vara fin ändå. Ångesten får inte ta över, världen måste rulla. Jag går till kontoret, matbutiken och hem igen. Träffar nästan bara Dan och mina kollegor. Försöker ta en take away-lunch och går långpromenader på kvällarna.
 
Att göra mig vardagsfin har varit morgonens stora pepp den här veckan och självklart har jag förevigat varje outfit. Så nu kikar vi på hur jag sett ut måndag till fredag!
 
Måndag
Jag har inte många kavajer i min garderob, men de få jag har älskar jag. Den här med dubbelknäppning kommer från Mango och är perfekt när det är lite kyligare ute.
 
Matchade med blå jeans från Gina Tricot och en marinblå t-shirt från Filippa K.
 
Kände mig mycket måndagspepp.
 
Tisdag
På tisdagen blev det en mer bohemisk look.
 
Jeans med bootcut från KappAhl och en tunika från Lindex som jag hade uppknäppt nedtill.
 
Det var strålande väder den här dagen! Härligt med vårljus.
 
Onsdag
På onsdagen tyckte jag att det var dags för en kjol.
 
Den här lilamönstrade kjolen är en ny favorit från H&M.
 
Matchade med en lång, svart skjorta och svarta stövlar.
 
Torsdag
Torsdagen bjöd på jeans och en svart blus.
 
Den här blusen har ni sett tidigare och kommer från KappAhl. Älskar ballongärmarna.
 
Matchade med svarta stövlar och håret uppsatt i svart scrunchie.
 
Fredag
Och så blev det fredag och lägenheten blev pyntad med påskris. En tydligare bild på det i ett annat inlägg.
 
Hade på mig en gammal skjorta från H&M och mina favoritjeans från KappAhl igen.
 
Och det var mina kläder måndag till fredag!

Kommentarer
Postat av: M

Alltid lika fin! ❤️

2020-03-31 @ 12:42:56

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0