Vecka 11

Hej kompisar!
 
Känns som alla runtom mig är förkylda på något vis. För mig känns det som att någon fullständigt har dragit ur proppen. Jag har nästan ingen energi. Men vi lägger det åt sidan för tillfället och fokuserar på den här veckan. Det är tisdag, mars och snart vår!

I veckan har jag inplanerat följande:
  • Ett par luncher inbokade med både kollegor och kompisar. Så mysigt att lägga kvalitetstid på lunchen tycker jag.

  • På fredag har vi bestämt träff för middagsklubben igen! Jag, Desirée, Jaana, Amanda och Johanna testar lite olika restauranger i Malmö. Den här gången ska vi till den koreanska restaurangen Gerege.

  • På lördag ska jag cykla Spin of Hope med jobbet. Vi har hyrt en spinningcykel som man ska hålla igång i cirka 12 timmar, och så turas man om att hålla igång den en timme i taget. Pengarna går till Barncancerfonden. Detta är fjärde året jag är med och cyklar!

  • Och på söndag ska jag, Carro och Sarah gå på Afternoon tea på Alice och Katten i Lund. Så mysigt!

Annars ska jag försöka ta det så lugnt jag bara kan, ta promenader efter jobbet och laga ett och annat nytt recept. Är sugen på pasta med hemgjord tomatsås, mmm. Och så ska jag såklart blogga klart om min födelsedag, jag ligger lite efter i bloggschemat känner jag.

Vi hörs lite senare. Ha en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0