Vecka 13

Hej på er!
 
Hoppas ni håller er friska, tvättar händerna och håller er från folksamlingar. Jag mår bra. Dan är inne på sin andra jobba hemma-vecka och jag går fortfarande till kontoret så länge jag håller mig frisk. Det är rätt skönt, vi hade nog blivit galna på varandra annars.
 
Den här veckan har jag inte särskilt mycket inplanerat på det privata planet. Jag ska till en öra/näsa/hals-läkare på torsdag för att kolla upp min täppta näsa. Har haft problem med den sedan oktober, så vi får se vad problemet kan vara. På fredag ska vi hem till Sarah och Niclas på middag och på lördag ska jag fira Reginas födelsedag! Vilken mysig helg.
 
Annars är jag hemma, lagar pasta och går kvällspromenader. Köper färgglada ljus och tänder i vardagsrummet. Hittar miljoner saker på IKEA som jag vill köpa till vårt hem. Blir det inte så när man jämt är hemma, att man vill göra om ganska mycket? Vill ha en ren och snygg miljö att leva i.
 
Vi hörs lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0