Vecka 14

Hej!
 
Hur mår ni? Hoppas ni mår bra.
Idag är jag trött och hängig, annars mår jag bra.
 
Jag har en ganska lugn vecka faktiskt. Imorgon ska jag träffa Sarah. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Vad gör man nu när man ska hålla sig borta från allt möjligt? Kan man gå på stan? Ta en take away-kaffe och gå på promenad? Ja, vi får väl se.
 
På lördag ska jag och Dan ut och äta med dans bror Ola och hans fru Angelica. Jag får det i 30-års present av dem och det ska bli så himla mysigt. Kvalitetstid och god mat!
 
Annars har jag nästan inget inplanerat. Jag har mycket på jobbet just nu, så jag lägger fokuset där. Jag ska laga quinoarisotto med stekt svamp, mmm. Och försöka få in en löparrunda.
 
Här på bloggen ska jag försöka få till lite mer kreativa inlägg. Jag känner själv hur jag fastnar i "det här gjorde jag i helgen"-inlägg.
 
Såhär fint var det här i Malmö igår. Våren!! Som jag har saknat den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0