20 frågor

Regina svarade på en lista med 20 frågor som kallas "Kan du fylla i detta utan att ljuga?" och skrev på fråga 18 att jag kanske kommer att kopiera den här listan.
 
Och självklart gör jag det! Kul grej ju.
 
 
1. Vad var det sista du stoppade i munnen?
- Dricker ett glas pepsi max as we speak.
 
2. Sover du naken?
- Alltså nej. Älskar min pyjamas.

3. Värsta fysiska smärta du känt?
- Oh jag vet inte, har haft ganska tur med sånt hittills. Inte brutit något eller sådär. Får välja mellan när jag gjorde en koloskopi och skar av mig halva nageln i en tomatskärare på Burger King.
 
4. Favoritplats du har varit på?
- Men oh vad svåra frågor. Älskade New York och ville typ flytta dit efter att vi varit där. Så jag säger det!
 
 
5. Hur sent stannade du uppe igår?
- Till klockan 23! Tog en stund innan jag somnade dock för Dan satt uppe och övade högt på sin föreläsning som han skulle hålla dagen efter (alltså idag).
 
6. Om du kunde flytta någon annanstans, var skulle det vara?
- Jag vill köpa en stor lägenhet eller kanske ett radhus i Västra Hamnen! OM jag får drömma helt fritt vill jag ha ett av de radhusen som ligger i närheten av vår nuvarande lägenhet. De har tre våningar och utanför växer blåregn som klättrar på husfasaden. Dröm.
 
7. Vilken av dina Facebook-vänner bor närmast dig?
- Min granne och vän Sandra. Hon bor vägg i vägg med mig. Vi kan gå ut på våra balkonger, titta på varandra och säga "Ska du ha dig en stänkare?".
 
8. När grät du senast?
- Hmm, tror det var för någon vecka sedan. När jag tittade klart på serien Normala människor och en massa obearbetade känslor från förr vällde upp.
 
 
9. Vem tog din profilbild?
Vår bröllopsfotograf Emelie!
 
10. Två av dina favoritfilmer?
- 500 days of Summer och hmmm, måste nog ändå säga Dirty Dancing 2. Har sett den så. många. gånger.
 
11. Vilken är din favoritsäsong?
- Förr var det alltid hösten, men nu är det sommaren.
 
12. Om du kunde ha vilken karriär som helst vad skulle det vara?
- Författare. Vill ha orken att skriva en bok.
 
 
13. Vilken var den senaste boken du läste?
- Sandra Beijers senaste roman Mellan oss.
 
14. Om du kunde prata med vem som helst, vem skulle det vara?
- Min morfar.
 
15. Har du ett bra inflytande?
- Alltså det vet jag inte. Jag hoppas på ett sätt att jag har det. Jag har inget dåligt inflytande i alla fall :) (tycker jag själv)
 
16. Hör ananas hemma på pizza?
- Ja, om man vill ha det! Jag gillar det.
 
 
17. Du har fjärrkontrollen, vad skulle du titta på?
- Wahlgrens Värld
 
18. Fyra personer som du tror kommer kopiera och svara på detta:
- Haha, ingen. Varför bloggar inte fler av mina kompisar??
 
19. Sista konserten du var på?
- Thomas Stenström på Babel i oktober. Så jäkla bra var det.
 
20. Favoritmat:
- Tacos!!
 
 
Ja, men ungefär så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0