Ett par nya saker i vårt hem

Nu när man spenderar extra mycket tid hemma vill man ju också ha det inbonat och härligt. Därför har vi investerat i ett par nya saker i vårt hem. Vi kikar!
 
Jag har redan visat mina två tavlor i sovrummet, men bredvid har jag hängt pampastrån vilket mjukar upp hela intrycket tycker jag.
 
Främst hängde jag dem för att dölja ett par spikhål som jag just nu inte orkar spackla igen, men tyckte det blev riktigt fint! Kul att inte bara ha tavlor på väggen.
 
En annan grej är den här lilla spegeln som jag köpte på H&M Home och har spikat upp i vardagsrummet.
 
Fint att få in lite mer naturmaterial på väggarna. Dan tycker den är jätteful, men nu får han bara hänga med helt enkelt.
 
I hallen har jag en ny skål!
 
Vi brukar ha en skål där vi lägger nycklar och annat, och nu har jag köpt en ny lite roligare skål. Även den kommer från H&M Home och liknar en snäcka.
 
Men nu hörni! Nu kommer det en stor grej. Vi har köpt en ny matta!
 
Nämligen Vonsbäk från IKEA! Är så glad för den. Det tog lite tid att vänja mig vid färgen, men nu är vi nöjda. Älskar att den är så stor och ramar in hela soffgruppen.
 
Har myst med morgonkaffe här i helgen.
 
Älskar vårt hem just nu. Snart är det sommar och då kan vi hänga på balkongen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, hör gärna av dig ifall du skulle vilja sälja snäckskalsskålen! :)

Svar: Hej! Absolut :) Tack!
Sofie Strandberg

2020-10-05 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0