Helgen: Flytthjälp, hemgjord planka och långpromenader

I lördags var det strålande sol och 18 grader varmt här i Malmö. Jag och min familj hjälpte min lillebror att flytta från Malmö till Lund på dagen. Han ska flytta ihop med sin flickvän och bli sambo, gullungar. På kvällen skulle vi hem till Sarah och Niclas och äta middag. Tog på mig favoritjeans och en ny blus från H&M dagen till ära. Dessutom var det premiär för ballerinaskor utan strumpor!
 
Sarah och Niclas skämmer alltid bort en när man är där på middag. Vi började med prosecco och en ostbricka på uteplatsen. Vår <3
 
Sedan bjöd de på hemgjord planka! Jag kunde inte bestämma mig för om jag ville ha vegetariskt alternativ eller kött, så jag fick en bit av varje. Perfekt!
 
Resten av kvällen spelade vi spel och pratade sommarplaner. En riktigt mysig lördag!
 
Dagen efter vaknade jag och Dan tidigt och gick en långpromenad i Västra Hamnen. Söndagen bjöd på 20 grader och sol, tack tack.
 
Vid 12-tiden tog jag bussen ner till Folkets park och promenerade bort till Möllan. Min kompis Amanda skulle nämligen också flytta och klart man ställer upp som flytthjälp, igen! Att springa i trappor bärandes kartonger fick bli helgens två träningspass. Dessutom var det så mysigt att få se de nya lägenheterna!
 
Resten av söndagen åt jag glass på min balkong. Klart slut på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0