Förra helgen med brunch, tacokväll och ett nytt skrivbord

Hej kompisar!
 
Hur mår ni?
Ber om ursäkt för oerhört dålig uppdatering den här veckan. Det har varit lite mycket. Inte bara började jag på mitt nya jobb i onsdags, utan jag hade också teoriprov för körkortet i fredags. Så på kvällarna har jag pluggat, pluggat och pluggat. Men jag KLARADE DET! Så jag är mycket nöjd. Nu är det "bara" uppkörning också.
 
I alla fall, nu ska vi kika på vad jag gjorde förra helgen innan vi går vidare till den här veckan.
 
Förra lördagen var jag och Dan hembjudna till Carro och Johan på brunch.
 
Jag klädde upp mig i gammal blus från Gina Tricot, jeans från KappAhl och diadem från H&M.
 
Vid 12.30 anlände vi till Carro och Johan i Bjärred. De dukade upp med brakbrunch. Ej i bild: äggröra, bacon, croissants och nutella. Muuums!
 
Gulle-Oscar var nöjd med tillvaron. Vi pratade om livet och allt som händer just nu. Vid 16-tiden kom vår vän Niclas och hämtade oss och så övningskörde jag in till Malmö.
 
På kvällen var vi hembjudna till Sarah och Niclas på middag. Vilken lyxlördag! Det bjöds på rosé.
 
Och tacos!
 
Istället för vanlig tacos gör Sarah och Niclas ibland tacogratäng. Så himla gott! Lite lyxigare liksom, precis som man ska unna sig en lördag.
 
Sedan tittade vi på Så mycket bättre och vid 23-tiden tog vi bussen hem. Det var så här lite folk på stadsbussen. Lätt att hålla avstånd!
 
På söndagen fixade jag och Dan med vårt kontor och satte ihop mitt nya skrivbord som jag ska ha nu när jag jobbar hemma. Här får ni en sneakpeak. I övrigt behöver vi sätta upp lite tavlor och lägga in en matta. Men mer om det senare.
 
Klart slut från förra helgens bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0