Första veckan på nya jobbet

Förra tisdagen kom jag och Dan hem till att det stod en bukett utanför vår dörr. Men vad tusan!
 
Det var dessa fantastiska Amaryllis!
 
Oh, jag har också längtat! <3 <3 <3
 
De fick hedersplatsen här på kontoret.
 
På onsdagen var min första jobbdag och jag satte upp datorn på hemmakontoret. Titta så fint det blev! Här kommer jag kunna vara produktiv.
 
Nu har jag en miljon post-its på det här skrivbordet, men det var fint i ungefär 2 dagar.
 
På torsdagen besökte jag vårt fina Malmökontor.
 
Amen ni ser ju, här kommer man stormtrivas.
 
På fredagen gick jag upp svintidigt och åkte till trafikverket för att göra teoriprov och fotografera mig till körkoret. Klarade av båda dessa uppgifter, så det var ju gött.
 
Blombuketten har stått fortsatt fin inne på kontoret.
 
Så fantastiskt fin som utslagen.
 
Och dessutom fick jag ett par innetofflor från jobbet! Har på mig dessa jämt här hemma. "Har du skor på dig inomhus?" frågade Dan som först inte såg att det var mjukistofflor, haha.
 
Och det var lite från min första vecka på nya jobbet.

Kommentarer
Postat av: M

Såå fina blommor! 🌺 Kontoret blev ju jättebra! ❤️

Svar: <3
Sofie Strandberg

2020-11-12 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0