Fredagsprat

 
Gud alltså, jag får ju inget content när jag inte går utanför dörren om dagarna.
 
Hoppas allt är bra med er och Happy Black Friday! Har ni tänkt handla något? Glöm nu inte att ta det kallt och tänka efter en extra gång innan du handlar! I veckan har jag köpt lite förbrukningsvaror som har tagit slut och som det var rea på, som concealer och saltvattenspray. Sådant är ju perfekt.
 
Men jag ska vara ärlig och säga att jag inte direkt är någon förebild såsom jag handlar. Jag och Dan har nu satt upp ett excelldokument där vi för in alla utgifter för att hålla lite bättre koll på ekonomin. Vad är det vi lägger mest pengar på egentligen? Ska bli spännande att se. Men tror att det är mycket "prylar" (smink, kläder osv) och restaurangmat.
 
Just nu har jag totalt 53 olästa mail från olika affärer som säger kom och köööp.
 
Hoppas ni får en fin fredag! Ikväll ska vi bara titta på Idol och äta sushi. Och så ska jag förbereda för vår mini-Thanksgiving imorgon.
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0