Sista arbetsdagen innan det nya

I fredags var det min sista arbetsdag på ID. Jag gick upp tidigt, gjorde mig extra fin i min rosa sockervaddstopp och promenerade sedan till jobbet.
 
Sista gången jag går till det här huset vid Skeppsbron.
 
Jag hade med mig presenter såklart, som man har. Jag gjorde också ett eget kort!
 
<3
 
Vid lunch gick jag och några kollegor och handlade, sedan åt vi lunch ihop på kontoret. Kontoret var halloweenpyntat i vanlig ordning!
 
Vid 16-tiden tidrapporterade jag för sista gången och lämnade sedan in min dator. Hej då alla, tack kontoret för allt! Hemma korkade vi upp en flaska crémant och skar upp en bit gruyère.
 
Skål för fredagar, framtiden och sockervaddstoppar.
 
Till middag lagade jag gnocchi med tomat, basilika och burrata enligt detta recept.
 
Så tittade jag och Dan på Idol och sedan somnade jag i soffan. Vilken fin dag det blev, min sista fredag på ID.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej var har du köpt fina rosa blusen. Mvh mia.?

Svar: Hej! Den är från Zara! :)
Sofie Strandberg

2020-11-04 @ 15:53:20

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0