Vecka 46

 
Oh så lugn jag är just nu.
Eller, alltså. Det är ju mycket att sätta sig in i på jobbet. Men det är roliga saker och alla är så snälla, så det går bra. Men nu när jag är klar med körkortsteorin så har jag SÅ mycket tid på kvällarna. Nu i Corona-tider gäller dessutom det godkända teoriprovet ända till maj! Fattar ni så många gånger jag kommer kunna kugga på uppkörningen tills dess? Säkert 10!
 
I alla fall, den här veckan har jag inte mycket inplanerat. Jag ska jobba, klippa min lugg och övningsköra. Och så ska jag träffa några fina vänner också <3 Jag ska också verkligen försöka att gå en lunchpromenad varje dag, så att jag kommer ut och rör på sig ordentligt i vardagen.
 
Hur är det med er? Ta hand om er ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0