Vecka 48

 
Tredje veckan med hemmakontor och jag har insett att det nog inte är något för mig. Det finns plus och minus med allt såklart, men i det stora hela känner jag mig för ensam. Jag behöver helt enkelt mer utlopp för min sociala sida än vad jag får just nu. Och det är ju vad det är, det är en pandemi. Alla måste kämpa på.
 
Jag såg klart The Crown säsong 4 i helgen och är nu besatt av Diana. Såg en dokumentär på Netflix om henne direkt efter och tycker så synd om henne. Var de någonsin kära ens?
 
Black Week börjar nu och jag har redan beställt lite smink. Försöker med varje fiber i min kropp att inte beställa den där klänningen på Lindex som jag vill ha, fast att det är 25 % rabatt nu. Och fast att den hade passat så bra tillsammans med mitt nya rosa diadem.
 
I veckan ska jag övningsköra, gå lunchpromenader och jobba. På lördag ska vi ha världens minsta Thanksgivingmiddag hos oss med min innersta krets.
 
Och det var ungefär det. Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0