Vecka 49

 
I helgen fick jag äntligen klä upp mig lite.
 
Mina syskon och Sarah och Niclas kom över på vår årliga Thanksgivingmiddag. Och även om det inte var som det brukade, var det otroligt mysigt. Jag hade nästan inte förberett några lekar, men det var så mysigt att bara sitta och prata. Jag tog i alla fall tillfället i akt och klädde upp mig lite extra. Klänningen köpte jag på By Malinas rea och kanske blir det julklänningen i år? Vi får se!
 
I veckan ska jag inte göra så mycket mer än att jobba och övningsköra. Titta på sista avsnittet av Undoing ikväll och på fredag är det final i Idol! Gud vad spännande. Jag hoppas Paulina vinner, trycker hon är grym.
 
Annars ska jag laga god mat, lyssna på poddar och gå långpromenader i vinterkylan. Har ni fått upp ert julpynt? Vi började lite smått igår med adventsljusstakar, så kör vi resten sen.
 
Hoppas ni har en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0