Ett par bilder från helgen

I fredags gick jag upp tidigt, gjorde mig i ordning och tog på mig dagens kläder.
 
Svart jeanskjol från Lindex och en svart blus från H&M.
 
På jobbet var det full rulle som vanligt. Jag håller just nu på att göra en överlämning innan jag ska sluta. Vid lunch åt vi på restaurang Välfärden. Det blev rödbetsbiffar till mig!
 
När klockan blev 17 promenerade jag upp till Möllevången och hem till Amanda!
 
Hon har fått det så fint i sin nya lägenhet.
 
Det var dags för Middagsklubben att sammanstråla igen. Vi beställde thaimat och drack naturvin.
 
Och så pratade vi mycket och länge om all världens problem. Som jag älskar dessa <3
 
Plötsligt blev det lördag. Jag och Dan promenerade i Västra Hamnen och jag mådde sådär. Var trött och gnällig och allmänt opepp. På kvällen åkte vi hem till min syster, åt tacos och tittade på skräckfilm med mina syskon. Det var mysigt!
 
På söndagen kom min kompis Jenny och hennes son Arvid över på kaffe. Vi gick en långpromenad i Västra Hamnen och filosoferade om livet. Här har vi mitt absoluta favorithörn i Västra Hamnen som vi gick förbi. Sitter gärna här och glömmer bort livets problem.
 
Och sedan var det måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0