Helgen: Avskedsfest och födelsedagsmiddag

Tycker att min blogg på sistone mest har handlat om vad jag har gjort de senaste dagarna. Men det är så svårt att vara pigg och påhittig när man inte har en sekund över till något.
 
Nåväl, helgen!
 
Fredag
I fredags hade vi avslutningsfest för mig och Anna på jobbet. Temat var GLITTER. Anna gick all in, haha <3
 
Nu har hon slutat och jag har 1,5 vecka kvar. Herrejisses!
 
Vi har ett stort kontor med två terrasser och försökte verkligen hålla avstånd. Nu jobbar dessutom nästan alla hemifrån. Så fick vi paket och blev avtackade. Vi avslutade kvällen med att spela Jeopardy som Kim hade gjort! Kul!!
 
Fin kväll!!
 
Lördag
Började lördagen med att ta en bakispromenad med Dan. Malmö bjöd på strålande väder!
 
Gick förbi vår favoritställe såklart.
 
På kvällen åkte vi hem till Sarah och Niclas för att fira deras födelsedagar!
 
Det bjöds på förrättspizza med västerbottenost, creme fraiche, rom, rödlök och gräslök. Mums!
 
Och så fick vi finbesök!!!! Carros och Johans Oscar <3 <3 <3
 
Välkommen till familjen Oscar! Vi kommer att bli bästa kompisar.
 
Så åt vi finmiddag, spelade spel och pratade inpå småtimmarna. Gud vad jag älskar och har saknat det här gänget.
 
Och det var helgen!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag älskar din blogg pga detta. Du fotar alltid fina bilder och i läggen är jättebra. Din blogg är den enda som jag följer, och jag följer den med glädje kan jag säga 😍👌🏻

Svar: Oh, men gud vad fint!! Tack snälla! <3
Sofie Strandberg

2020-10-24 @ 10:59:05

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0