Höstlistan 2020

 

Vad är det bästa med hösten?

När ljuset blir varmare och löven orangeröda. Att laga god mat, titta på TV-serier och dricka vin inomhus med kompisar. Tycker om när man preciiis börjat klä på sig lite mer men inte fryser konstant än.

 

 

Vad gjorde du förra hösten?

Jag var nygift och åkte till Tokyo på smekmånad.

 

 

Hur såg du ut?

Typ exakt likadant som jag gör nu med mitt bruna hår, samma smink, samma kläder haha. Den lilla skillnaden är att jag då enbart hade snedlugg. Nu har jag klippt hellugg som blev en gardinlugg som jag ibland lägger som snedlugg. Haha hmmm.

 

Beskriv din höst i tre ord?

Nystart, pepp och hoppfull.

  

 

Vad var bäst med sommaren?

Att jag fick umgås med min släkt och mina vänner och att vi åkte till Hven och Göteborg. Stort minus är att jag var ledig själv i tre veckor medan Dan jobbade :(

 

 

Hur mådde du förra hösten?

Jag mådde bra! Levde fortfarande på kärlek från bröllopet och gick på två av mina fina vänners bröllop. Och så åkte vi till Tokyo bara jag och Dan och det var så mysigt, spännande och kul. Kommer ihåg att jag fick lite ångest under resan och funderade på nästa steg i livet. Fanns det ens ett liv efter bröllopet liksom? Haha. Och det gjorde det!

 

Vad är dina planer för hösten?

Den här hösten ska jag utvecklas och jobba med jätteroliga saker :) Annars ska vi bara vara hemma och umgås med nära och kära. Jag tror att vi kanske ska ta en staycation här i Malmö i november. Jag ska också bli klar med mitt jäkla körkort!!

 

Hur höstmyser du?

Sitter i pyjamas och morgonrock på morgonen, dricker kaffe och tittar på Nyhetsmorgon. Eller! Dricker naturvin med kompisar och äter pizza. Tänder mycket ljus hemma. Och bjuder hem till min årliga Thanksgivingmiddag!

 

Vad kommer du dricka i höst?

Vatten, havrelatte och naturvin. Anledningen till att jag tjatar om naturvin är att jag har gått med i Facebookgruppen Vinhaggorna. Där får man massvis med bra tips!

 

 

Hur vill du se ut i höst?

Jag vet inte riktigt, har inte landat i min höststil än. Men tänker svart jeanskjol, blus och lackskor? Ska använda klänning jäkligt mycket också haha.

 

Vilket är det värsta höstvädret?

Regn, kyla och blåst samtidigt = vädret varje dag i november här i Skåne.

 

 

Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?

Vi firade Sarahs och Niclas första bröllopsdag! Och så fick jag och Dan våra bröllopsbilder från fotografen <3

 

Hur förbereder du dig inför vintern?

Borde köpa en ordentligt varm halsduk och ett par rejäla vinterskor.

 

 

Vad ser du fram emot just nu?

Början av november!


Lista helt och hållet stulen från Regina!


Kommentarer
Postat av: Mia

Unna dej absolut gärna vinterkläder. Då mår man så mycket bättre. Kram. 😊

2020-10-10 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0