Lite från veckan

Den här veckan har jag haft mycket att göra, men ändå försökt ta det lite mer lugnt än vad jag brukar. Jag har inte tränat lika mycket som jag brukar och har slappat många kvällar framför TV:n. Skönt! Det behövdes verkligen.
 
En dag gick jag på stan och skulle hämta ut paket. Såhär fina blommor kunde man köpa på H&M Home.
 
Vi är nästan inga på kontoret just nu. Jag och min efterträdare Jenny hänger på kontoret för att kunna göra en ordentlig överlämning, men annars jobbar nästan alla hemma. Igår tog vår kontorsansvarige med sig sin hund till jobbet!! Alltså lägg av. Han heter Bror och är bara 7 månader gammal.
 
Heeeej Bror är du också onsdagstrött?? <3
 
Jag och Dan har ett roligt koncept hemma just nu. Vi tjaffsade så mycket om planering kring middagar tidigare och till slut fick vi tips att dela upp ansvaret lite tydligare. Så varannan dag planerar, handlar och lagar Dan maten och varannan dag gör jag det. Oftast fixar Dan middagen när jag tränar, och jag de andra vardagarna. Det bästa är att man helt plötsligt bestämmer helt själv vad man ska laga! Inget mer "Vad är du sugen på?", nix! Nu bestämmer jag helt på min dag. Geni. Igår hittade jag de här gnocchi pops:en i kyldisken och ville absolut testa. Serverade med sallad, pesto och bresaola. Mycket gott!
 
Och såhär ser jag ut idag.
 
Gammal klänning från H&M och en kavaj från Mango.
 
Min kollega och vän Susanna ska flytta till Umeå i ett par månader, och nästa vecka slutar jag. Så idag tog jag, Susanna och Stina en mysig lunch ihop på Sushi Rebellion.
 
Susanna, Stina och jag. Som jag kommer att sakna dessa två. Har älskat att jobba med dem. Vad hade jag ens gjort utan dem?
 
Bjuder på den här gamla godingen från när vi var på Mallorca september 2018.
 
Och givetvis hade vi hej då-fika för världens bästa Susanna <3 Det känns verkligen som the end of an era. Men snart är det dags för ett nytt kapitel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0