Söndagsfrågor

 
Hur mås det idag?
Bra! Jag har övningskört, gått en runda på stan och nu småjobbar jag för att hinna med saker jag inte kommer att göra i veckan.
 
Blir det en hetsig vecka nästa vecka?
Ja! Jag kommer att sluta på mitt jobb och då är det massvis med saker som ska fixas. Och så ska jag övningsköra, göra halkan och annat skoj. Livet nu hörni.
 
Hur är en perfekt söndag enligt dig?
Det är strålande sol ute, men ändå lite småkyligt. Jag och Dan går en morgonpromenad efter frukostkaffet och kommer sedan hem till en nystädad lägenhet. Sen har vi absolut inga måsten och kanske tittar på en eftermiddagsfilm. Avslutar kvällen med att göra ett härligt långkok. Så ser nästan aldrig våra söndagar ut, men när de väl gör det så är det mysigt!

Vad tänker du på just nu?
Att jag kanske ska köpa den här klänningen till nyårsafton? Vet att jag är galen som tänker på sånt redan.
 
Något annat du vill köpa?
Ja! Torkade blommor till min hall. Gärna typ sådana här.
 
Vad ska du göra ikväll?
Inget! Vi ska laga något gott som vi inte vet än och så ska vi titta på TV. Ser just nu Top Dog på C More, den är mycket bra.
 
Något annat du vill säga innan vi avslutar denna lista?
Hoppas ni har en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej. Köp klänningen. Den är jättefin och inte dyr. Ha det bra. 😊

2020-10-25 @ 17:30:14
Postat av: Christine's Stories

Åh men sådana söndagar är ju guld! När dagen tas som den kommer utan någon som helst stress (eller en massa "måsten"). På tal om Nyårsafton så blev jag bjuden på en nyårsfest.... i augusti. Blev påmind om det igår men kommer nog hinna glömma bort det lagom till jul, haha!

2020-10-25 @ 18:44:03
URL: http://nouw.com/christinesstories
Postat av: Anonym

Haha jag har redan beställt hem julklänningar och klänningar. Tänker att jag inte ska vara ute i sista minten som jag är varje år. Allt är slut i storlekar 😄 Hoppas någon blir bra. Hade ju varit perfekt och skönt att vara klar med den biten. Snygg klänning!! 😍✨👌

Svar: Men eller hur! Jag känner samma, att jag är ute i sistaminuten jämt!
Sofie Strandberg

2020-11-02 @ 21:43:46
Postat av: Anonym

Haha jag har redan beställt hem julklänningar och klänningar. Tänker att jag inte ska vara ute i sista minten som jag är varje år. Allt är slut i storlekar 😄 Hoppas någon blir bra. Hade ju varit perfekt och skönt att vara klar med den biten. Snygg klänning!! 😍✨👌

2020-11-02 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0