Vecka 42: Nytt jobb och avslutningsfest

Hej på er!
 
Hoppas er helg har varit fin. Min har varit bra, men också lite jobbig. Jag har lite många projekt igång samtidigt just nu och det blir lite tufft.
 
Men! Ett av dem är att jag i början av november börjar nytt jobb. Jag är så himla, himla glad för den här möjligheten. Efter en väldigt grundlig process fick jag i början av september reda på att jobbet som jag så gärna ville ha blev mitt. Ringde min familj och mina vänner och grät av lycka.
 
Den här veckan har jag avslutningsfest på jobbet, men kommer stanna två veckor till. Det är så himla kul att vara med på den här resan. Resan framåt. Ni vet, mot oändligheten och vidare.
 

Kommentarer
Postat av: M

Grattis igen och igen och igen!!!❤️❤️

2020-10-12 @ 09:47:03

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0