Vecka 41

 
Hej på er!
 
Hoppas helgen var fin och att ni åt kanelbullar.
Min var härlig, men intensiv. Fick umgås med så fina personer, kommer visa allt här på bloggen såklart.
 
Den här veckan har jag följande inplanerat:
  • Spinning och träning.

  • Jag ska övningsköra och försöka plugga teori. Körskolsteori kan vara det tråkigaste någonsin, men uppskrivningen närmar sig så jag måste verkligen.

  • På torsdag ska jag och Dan gå på bio på Spegeln här i Malmö. Vi ska se filmen On the rocks. Mysigt!

  • På fredag ska jag träffa Desirée, Amanda, Johanna och Jaana. Vi ska ut och äta och umgås. Saknar dem.

  • Och på lördag ska jag hem till min syster på filmkväll och häng!

Överlag har jag ganska mycket att göra just nu, men jag försöker vara så aktiv här som möjligt. Tack för alla fina kommentarer om mina boktexter, det värmde <3
 
Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0