Vecka 43

 
Det är mörkt när jag går upp på morgonen nu för tiden och på söndag ställer vi om till vintertid. Nu kommer den mörka kylan, men det känns ändå okej.
 
På morgonen sätter jag på kaffet och tar en varm dusch för att vakna, och på kvällarna kurar jag in mig i min morgonrock och innetofflor. Har bytt till vintertäcke och sover så tungt om nätterna. Försökte springa utomhus i helgen, men kylan brände för mycket i lungorna. Det blir nog bara löpning på gymmet framöver.
 
Förutom att hinna med allt som försigår i mitt liv just nu såsom jobb, körkort och träning kommer jag den här veckan att verkligen försöka varva ner, sova ordentligt och spendera mycket tid hemma. På lördag ska vi hem till min lillebror och hans sambo på familjemiddag. Det ska bli så mysigt!
 
Ska försöka lägga lite extra kärlek på bloggen också den här veckan <3
 
Vi hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0