Vecka 44

 
Så blev det vecka 44 och slutet av oktober.

Nästa vecka är det november och jag har ingen ångest. Jag är lika pepp och upprymd som förra året när vi spenderade nästan hela november i Tokyo. November är inte tråkigt när man är på en rolig och spännande resa. 
 
Den här veckan händer detta:
  • Jobba, jobba och jobba! På fredag har jag avslutningslunch med några av mina kollegor. Oh, kommer sakna dem!

  • Träna Bodypump

  • På torsdag ska jag göra Halkan! Jag vill mest ha det överstökat, men det ska bli spännande.

  • Jag ska övningsköra med Niclas!

  • Och på fredag slutar jag. Jag kommer sakna alla så himla mycket. Vilken resa det har varit. Men är också så pepp på det som kommer.

Jag ska försöka blogga så mycket jag kan i veckan, men den är ganska fullspäckad så jag hoppas att ni har lite överseende :)
 
Hoppas ni har haft en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: M

Lycka till med halkan och lycka till på det nya jobbet!! Puss! ❤️❤️

2020-10-27 @ 09:28:47

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0