Ett onsdagshej

Hej på er! Hoppas allt är bra idag. Tänkte att jag skulle realtidsblogga och flika in med ett litet onsdagshej.
 
Såhär har jag sett ut idag när det förmodligen har varit årets sista sommardag. Här i Malmö har det varit 20 grader varmt och jag har haft på mig en favorittröja från H&M som jag köpte i våras.
 
Älskar puffärmarna och färgen! I skrivande stund sitter jag dock i pyjamas i soffan. Men älskar det också.
 
Jag har skrivit det många gånger förut men min absoluta favoritstund på dagen är när jag promenerar till jobbet på morgonen. Det är så lugnt och skönt, och jag lyssnar alltid på en podd medan jag går. Imorse var det dessutom en superfin och smådimmig morgon. Såg dock att det var väldigt dimmigt när jag vaknade, så kan inte ha varit roligt för alla som körde till jobbet imorse.
 
Efter jobbet träffade jag Sarah och gick en runda på stan. Mysigt med kvalitetstid! Och det var allt från min onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0