Hej luggen!

I tisdags var jag hos frisören. Jag hade inte varit där sedan i början av juni och det skulle bli så skönt att klippa sig.
 
Som inspirationsbilder visade jag dessa på Daisy Edgar Jones, fast inte lika kort längd.
 
Jag går hos Emelie på Vassa Strå i Malmö. Tycker hon är helt fantastisk. Vi började med en nyansering eftersom mitt hår har blivit så solblekt nu i sommar.
 
Och såhär blev det!
 
Tunn lugg.
 
Och det solblekta är helt borta.
 
Jag är mycket nöjd!
 
Jag måste bara bli kompis med luggen. Den kanske är lite för lång just nu? Vi får se. Men kul med en frisyr igen! Och skönt att de slitna topparna är borta.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jättefint! Det ramar in ansiktet så fint när man har lugg 😍

Svar: Tack snälla!
Sofie Strandberg

2020-09-11 @ 09:09:23
Postat av: M

Verkligen jättefint!! ❤️

Svar: <3 <3
Sofie Strandberg

2020-09-11 @ 13:44:48
Postat av: Jessica

SÅ fint!!!!

Svar: Oh tack!!
Sofie Strandberg

2020-09-12 @ 10:48:42

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0