Lite från helgen: Syskonmiddag, kräftskiva och myshäng på golvet

Jag fotograferade inte mycket i helgen, men vi kikar på de bilder jag tog.
 
I fredags kom mina bröder över på middag. Vi beställde mat från Köket Lu och drack vin. Sedan gick vi vidare till "salongen" som jag brukar säga när vi förlyttar oss en meter från köket till vardagsrummet. Egentligen är det ju ett enda rum, men ja ni fattar. Vi pratade och hade så mysigt, sen tog killarna bussen hem.
 
I lördags städade jag och Dan lägenheten, gick och handlade och gjorde oss sen i ordning. Vi skulle ha gäster över på kräftskiva! Längtar så tills jag ska till frisören nästa vecka förresten. Behöver klippa semesterbarret.
 
Jag hade en ny lördagsklänning på mig, från Adoore. "Har du köpt en till?!" undrar ni nu, och ja. Jag vill inte prata om det, haha.
 
Vi dukade i alla fall långbord i köket! Egentligen skulle vi ha varit hos Rebbe och Johan på kräftskiva, men så blev de sjuka :( Såhär i Corona-tider måste man vara extra försiktig. Så kräftskivan flyttade till oss istället! Sara och Ivan, Linnéa och Robin och deras gulliga barn kom vid 16-tiden.
 
Efter maten lekte vi lite på den stora lekplatsen utanför vår lägenhet och sedan satte vi på en film och åt godis!
 
När det blev kväll och vi lekt massor så bytte vi om till pyjamas och hade myshäng på golvet. Ja, inte vi vuxna då kanske. Vi spelade tärningsspel vid köksbordet och hade inte bytt om till pyjamas, haha.
 
Och det var lite från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0