Mina senaste mobilbilder

Oj vad jag har bunkrat upp med mobilbilder nu. Det blir många höstiga miljöbilder och lite kläder. Vi tittar!
 
Jag älskar att bo i Västra Hamnen och ha så nära till havet. En kväll gick jag och min granne Sandra en promenad med denna fina utsikt.
 
Jag och Dan bor i en hyresrätt och vill gärna köpa en lägenhet längre fram. Men var ska vi bo? Priserna här är så sjukt höga, samtidigt så älskar vi verkligen att bo här. Jag tittar på lägenheter i lite andra områden i stan, men hjärtat bankar inte lika hårt för dem. Och när jag tittar på radhus utanför stan vaknar jag av ångest på nätterna. När det kommer till mitt hem och "min plats" så flyttar jag inte gärna på mig så lätt. Vi ska inte glömma att jag bodde i Kävlinge kommun fram till jag var 25 år och tog klivet in till stan. Ska jag även bo i Västra Hamnen i 25 år innan jag vågar flytta?? haha.
 
En dag såg jag ut såhär på jobbet! Tycker det är kul när jag matchar såhär, med kavaj och skor samt t-shirt och byxor.
 
Fler mysiga höstbilder.
 
Hemma på vår gata i stan har vi såhär fina växter som klättrar på ytterväggen. De är extra fina på hösten när de blir alldeles röda.
 
En fredagsoutfit! Svart blus från KappAhl och jeans från Carlings.
 
I fredags regnade det HELA dagen. Jag stack ner till stan för att fixa naglarna och gick förbi en extra mysig gata.
 
Såhär blev naglarna förresten. Rosa-neutrala och ganska korta. Bilden togs en annan dag när det inte regnade längre.
 
Fin utsikt på väg till jobbet efter en körlektion.
 
Sarah H skickade den här till mig och sa att det är jag och Dan. Haha! Kan bara instämma.
 
Och såhär såg jag ut idag! Diadem kommer nog bli en favorit i höst.
 
Promenaden till jobbet bjöd på extra fint ljus imorse.
 
Klart slut på mina senaste mobilbilder!

Kommentarer
Postat av: Christine's Stories

Jag såg samma klängväxt idag när jag promenerade i St Pauli kyrkogård. Det såg nästan lite sagolikt ut med de röda bladen som växte på en enorm gravsten :)

2020-09-30 @ 22:58:50
URL: http://nouw.com/christinesstories

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0