Septemberkläder

Nu kollar vi på kläder!
 
Det är ju så konstigt nu i september, för det är varmt på dagen men kallt på morgonen och kvällen. Så man få klä sig lite mittemellan.
 
T-shirt från Filippa K och höga kostymbyxor är ju en favorit. När håret är skitigt är det skönt att sätta upp det i en halvknut.
 
Jag köpte också nya kostymbyxor från Åhléns/Carin Wester!
 
De är riktigt sköna och passar perfekt med alla höstskjortor jag har i garderoben.
 
En dag hade jag ett viktigt möte och dammade av den här kostymen i min garderob! Från Mango kommer den.
 
Matchade med en röd t-shirt från Filippa K som jag köpte på sommarrean. Detta är en typisk kombination som man fick lära sig "inte passade ihop" när man var liten. Man får inte blanda röda nyanser!! Men äsch hörni, man får blanda vad man vill.
 
Och igår kröp den här ganska långa klänningen fram ur garderoben.
 
En gammal goding från Lindex.
 
Nu är det fredag! Hoppas ni får en fin helg.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för en bra blogg med lite av varje. Du verkar vara så trevlig. kram.

Svar: Oh vad fint! Tack!! Och tack för att du läser :)
Sofie Strandberg

2020-09-04 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0